شهریور 1401

بهترین رینگ لایت سالنی

شاید در بازار با مدلهای مختلف رینگ لایت مواجه شده باشید و این سوال برای شما پیش آماده باشد که بهترین رینگ لایت سالنی کدام مدل است. بسیاری از مشتریان رینگ لایتها که در سالن های زیبایی از رینگ لایت استفاده می کنند، از نورِ کم رینگ لایت شکایت دارند. رینگ لایت های 30 وات ، 60 یا 96 وات موجود در بازار جوابگوی نور مورد نیاز برای این دسته از کاربران نیست. علت این امر دو نکته است:

  • رینگ لایت های حلقه ای پرتاب نور کمی دارند و در فاصلۀ بسیار نزدیک از سوژه باید قرار داده شوند.
  • عدد وات قید شده روی اکثر رینگ لایت ها واقعی نیست!

یعنی علاوه بر اینکه اصلاً به طور کلی رینگ لایت های حلقه ای بیشتر برای استفاده سلفی طراحی شده اند. حتی توان قید شده روی بسیاری از محصولات موجود، واقعی نیست و کالاهی تقلبی از شرکتها و برندهای نامعتبر در بازار فراوان است. حتی رینگ لایتهای خوب که توان 96 وات واقعی دارند برای کار حرفه ای طراحی نشده اند و صرفاً مناسب ضبط استوری و لایو اینستاگرام به صورت سلفی هستند. با این وجود چه مدلی برای سالن مناسب است؟


بهترین رینگ لایت سالنی : رینگ لایت 200 وات نکسوس

200 وات واقعی! رینگ لایت نکسوس را به یک منبع نور ثابت بسیار پرقدرت تبدیل کرده است. و یکی از بهترین گزینه ها برای سالن های زیبایی به شمار می رود. علاوه بر تعداد LED زیاد (1200عدد!) شکل چینش چیپ های LED در این رینگ لایت به دلیل فرم نیم کره مانند بدنه، باعث شده که این رینگ لایت پرتاب نور بالاتری داشته باشد. پرتاب نور بالاتر یعنی می توان منبع نور را در فاصلۀ دورتری نسبت به سوژه قرار داد. دیگر لازم نیست مثل رینگ لایت های حلقه ای نور را به صورت فرد بچسبانید! این رینگ لایت حتی در فاصلۀ 2 – 3 متری هم نور خوبی به سوژه می دهد که مناسب عکاسی و فیلمبرداری، همچنین انجام امور دقیق است.

بهترین رینگ لایت سالنی

بهترین رینگ لایت سالنی


ویژگی های رینگ لایت سالنی نکسوس

علاوه بر توان بالا یکی دیگر از مزیت های رینگ لایت نکسوس، بازۀ کلوین آن است. به طور کلی رنگ نور یا طیف نور با عدد کلوین نمایش داده می شود. این عدد در مورد رینگ لایت های نکسوس بین 2700 تا 6500 درجه است. هر چه بازۀ درجۀ کلوین بیشتر باشد، طیفهای بیشتری از نور زرد و سفید را دربرمی گیرد. یعنی دست ما برای تنظیم نور بین آفتابی و مهتابی و نورهای ترکیبی بالاتر است.

این را حرفه ای ها می دانند که چقدر بازۀ درجۀ کلوین منبع نوری، در کیفیت عکس یا فیلم تاثیر گذار است. تنظیم درجۀ کلوین در رینگ لایت های نکسوس به سه روش قابل انجام است. ریموت کنترل، نرم افزار موبایل و به صورت دستی. یک کلید پشت رینگ لایت قرار دارد که با هر بار خاموش و روشن کردن رینگ لایت، نور آن تغییر می کند. همچنین به صورت دقیق تر می توان تنظیم شدت و درجۀ کلوین را به آسانی با ریموت کنترل انجام داد.

درجه کلوین چیست؟

نکتۀ دیگری که رینگ لایت نکسوس را متمایز می کند، سه پایۀ حرفه ای آن است. سه پایه ارائه شده همراه با رینگ لایت های 200 وات نکسوس، مشابه سه پایه دوربین یک هد 360 درجه دارد. تنظیم زاویه و ارتفاع نور به آسان ترین شکل ممکن در این رینگ لایت انجام می گیرد. همچنین استحکام و تعادل این سه پایه عالی است و به خوبی وزن هد رینگ لایت را تحمل می کند. برای افزایش تعادل، می توانید از قلاب زیر سه پایه، یک کیسه کوچک شن آویزان کنید.

رینگ لایت پایه دار سالنی

پایه رینگ لایت سالنی نکسوس


سافت باکس یا رینگ لایت؟ بهترین نور ثابت کدام است؟

سافت باکس ها فضای زیادی را اشغال می کنند و معمولاً در آتلیه ها کاربرد دارند. رینگ لایت ها فضای کمتری را اشغال کرده و جا به جایی آنها آسان است. باید دید که برای چه کاربری و فضایی می خواهیم از منبع نور استفاده کنیم. سافت باکس منبع نور بزرگتری نسبت به رینگ لایت است و نور نرم تری دارد. اما رینگ لایت منبع نور کوچکتری به شمار می رود. در مورد رینگ لایت های نکسوس باید گفت که از نظر نرمی نور و زاویه تابش، چیزی بین رینگ لایت های حلقه ای و سافت باکس هستند. یعنی علاوه بر حجم کوچک، امکانات سافت باکس را نیز تا حدودی دارند. همچنین قابلیت تنظیم درجۀ کلوین و تنظیم ارتفاع و زاویه، رینگ لایت نکسوس را به گزینۀ بهتری نسبت به سافت باکس، برای سالن های زیبایی بدل نموده است.

سافت باکس بهتر است یا رینگ لایت؟

سافت باکس بهتر است یا رینگ لایت؟

 

این مقاله را هم بخوانید: رینگ لایت حرفه ای چیست؟


بهترین مدل برای سالن زیبایی از نظر زیبایی

یکی دیگر از پارامترهایی که در انتخاب رینگ لایت سالن اهمیت زیادی دارد، زیبایی و طراحی ظاهری رینگ لایت است. نکسوس از این نقطه نظر تنها برندی در دنیاست که طرح های مختلف بدنۀ رینگ لایت را متناسب با معماری های مختلف تولید نموده. یکی از جدیدترین و مدرن ترین مدلهای نکسوس، رینگ لایت با طرح بدنۀ روستیک است. روی بدنۀ هد و سه پایۀ این رینگ لایت یک لایه پتینه با طرح زنگ آهن کار شده که آن را به انتخابی عالی برای فضاهایی با دکوراسیون مدرن یا دکوراسیون های روستیک، تبدیل نموده. برای بررسی بیشتر و خرید این مدل، روی تصویر زیر کلیک کنید.

چراغ روستیک

رینگ لایت سالن

بهترین رینگ لایت, رینگ لایت چیست, رینگ لایت سالنی
درباره nexus
گروه شرکت های راتین، نمایندگی فروش انواع رینگ لایت نکسوس ایتالیا در ایران.

سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رینگ لایت نکسوس

به دنیای نکسوس خوش آمدید، شرکت نکسوس ایتالیا اولین تولید کننده رینگ لایت های دکوراتیو پرقدرت برای عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای، هم اکنون فروش محصولات خود را در ایران به نمایندگی گروه شرکت های راتین، آغاز نموده است. نکسوس برای کاربری های گوناگون از آتلیه گرفته تا آرایشگاه، سیستم های نور ثابت با توان بالا و ویژگی های منحصر به فرد ارائه می دهد.

سبدخرید